Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 20:46 - Поздрав за Таня Рисемова - нашето Blog.bg.sv - момиче
Автор: aidasv Категория: Други   
Прочетен: 1588 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 04.02.2012 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/1970/01/01/baba-iaga-v-deistvie.495803

image
ЗНАМ


Лъжа  е  тоя  свят , лъжа  е.
Една  минута  да  си  честен,
я  кученце  ще  те  залае,
я  някой  бюрократ  известен...

С  лъжи  живях  в  лъжовно  време.
Видях  претъпкани  джобове...
Да  исках  можех  да  си  взема -
парите  бяха  чисто  нови!

Но  аз  съм  в  плен  на  съвестта  си,
останах  си  бедняк  особен.
Сега  по  вестниците  драскам,
да  знаят, че  си  имам  хоби.

Приятелите  преуспяха
и  видят  ли  ме,  казват:" Луд  е !"
А  аз  им  само  с  шапка  махам
и  тихо  шепна: "Да,  от  труд  е!"


                                                              Христо  Филчев

 
    
                      Таня, но не е лъжа приятелството ти с нас, хората от Blog.bg.sv и всички други от Blog.bg. Ние вярваме, че ще се оправиши и не забравяй, че трябва да организирваш Blog.bg.sv - среща в Свищов с всички твои приятели.
                                                                                                                        tanyarisemova.blog.bg/
tanyarisemova.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/06/postingi-za-svishtov-v-blog-bg.411049



Тагове:   нашето,   момиче,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanyarisemova - ех колко си ви обичам
18.02.2010 20:54
клипчето много ми хареса, а стиха не чак толкова, но важното е че среща ще има живот и здраве на 24 май, айде стига инфо съм издавала. :))))))))))
обичам си ви.
цитирай
2. aidasv - Таня,
18.02.2010 21:03
стихотворението в голямата си съшност е самата истина, а клипчето е символ на духът на хората за приятни и смислени неща - музика, развлечения и най-вече динамика, което ще рече - живот, и точно копие на всичко това си Ти !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3022151
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779