Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 17:38 - Това е положението
Автор: aidasv Категория: Политика   
Прочетен: 1507 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 24.01.2010 19:47


Депутат: Точно такива като нас Е*АВАМЕ мамата на държавата:))) - Господари на ефира - 07.04.08 HQ  
 


Това е положението - !
?
ЗНАМ


Лъжа  е  тоя  свят , лъжа  е.
Една  минута  да  си  честен,
я  кученце  ще  те  залае,
я  някой  бюрократ  известен...

С  лъжи  живях  в  лъжовно  време.
Видях  претъпкани  джобове...
Да  исках  можех  да  си  взема -
парите  бяха  чисто  нови!

Но  аз  съм  в  плен  на  съвестта  си,
останах  си  бедняк  особен.
Сега  по  вестниците  драскам,
да  знаят, че  си  имам  хоби.

Приятелите  преуспяха
и  видят  ли  ме,  казват:" Луд  е !"
А  аз  им  само  с  шапка  махам
и  тихо  шепна: "Да,  от  труд  е!"


                                                              Христо  Филчев

 
 





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galinabg - О,Боже, Боже!
24.01.2010 20:31
Прости им...те не знаят що говорят!!!

Любима песен на Алла Пугачова!
Поздрави!
цитирай
2. kombakova - И аз съм от твоята извунпарламентарна група!
24.01.2010 22:09
Но аз съм в плен на съвестта си,
останах си бедняк особен.
Сега по вестниците драскам,
да знаят, че си имам хоби.

Поздравления! Това пък ни направи невероятно богати с нови приятели!Най- голямото богатство!
цитирай
3. aidasv - 1. galinabg - О,Боже, Боже! - 2. kombakova - И аз съм от твоята извунпарламентарна група!
24.01.2010 22:38
Предполагам, че знаете откъде произлиза израза това е положението-български виц, но много точен!
http://aidasv.blog.bg/drugi/2009/11/16/politika-a.436963
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3019733
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779