Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 22:07 - Диана Найденова - водещ на предаването "Челюсти"
Автор: aidasv Категория: Технологии   
Прочетен: 1857 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.08.2009 23:07


Най-скандалната тв водеща през това лято Диана Найденова: Имам дете, но съм готова и да осиновя 06 август 2009, 11:23 Персони   image Диана Найденова

Не ми пука да задавам неудобни въпроси на управляващите Най-новата тв водеща Диана Найденова, която мнозина познават от предаването й “Челюсти” по Дарик радио, е напът да стане ябълка на раздора между две медии. Отскоро тя води същото предаване и в сутрешния блок на Нова телевизия. “Само да ми я вземат!” – закани се нейният бос Радосвет Радев, след като шефката на програмата на Нова телевизия Олга Лозанова спомена, че ще преговаря с нея да се премести при тях.

Диана стана най-скандалното лице от синия екран още с първите си изяви насред летните горещини. Едни от зрителите я наричат

“нагла”, “арогантна”, “поръчкова”,

“неумееща да изслушва събеседниците си и злонамерена към някои от тях”. Други определят стила й на водене като “близък до стила на сваления от ефир Георги Коритаров” и приветстват “провокативната й позиция”.

Самата журналистка се представя така: “Приятно ми е – Диана Найденова. Родена съм в Москва на 2 декември 1974 година. Завършила съм столичната Руска гимназия, учих икономика в Стопанската академия в Свищов. На 9 януари 1999 година намерих "Дарик” или "Дарик” намери мен. Оттогава споря не само с приятелите си и питам, за да кажа на другите. И защото по всеки въпрос има две мнения, има и “Челюсти” - токшоуто, в което организирам караницата за всички аргументирани скандалджии.

Нейна втора братовчедка е Лаура Чуканов, която преди няколко месеца се нареди на четвърто място в конкурса на Съединените щати за красота. “Миналата година, когато все още не беше станала “Мис Юта”, ми гостува 2 седмици тук. Пътувахме с колата по всички красиви места из България. Много я обичам, защото това е първото бебе, което съм прегръщала в живота си”, споделя Найденова. Двете с Лаура са с разлика 12 години.


На въпроса тя самата би ли се явила на конкурс за красота Диана е категорична: “Не, абсурд. На 35 години не мисля за това.”

- А за какво би кандидатствала? В конкурс за рисуване, музика...
- Много бих искала да мога да рисувам добре. Пея много, особено в пиано-бар “Изток”.

- Според теб ти колко струваш?
- Според данъците, които плащам. Не много.

- Голямата ти любов?
- Дъщеря ми.

- Най-лошият ти навик?
- Пуша.

- Ако си невидима, какво ще направиш?
- Ще отида във Ватиканската библиотека.



Тагове:   водещ,   Челюсти,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012588
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779