Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2009 21:02 - Внимание при смяна на трудов договор!
Автор: aidasv Категория: Технологии   
Прочетен: 2725 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2013 21:11


                                      Работодателят и членът

                Вечер е. Прибирам се уморен. Влизам под душа. Чуруликам. Звъни телефона.
             - Ало - обажда се женски глас. Да видя сега как ще ме оправите  от Синдиката!
             - Защо, какво има? - питам обезпокоен.
             - Съкращават ме!
             - Как така?
             - Била съм на срочен договор.
             - Но аз зная, че Вие работите на безсрочен договор.
             - Бях, преди три месеца. Тогава работодателят извади един такъв член и ми вдигна заплатата.  Аз кандисах.
             - Подписали сте срочен договор заради по-голямата заплата ?
             - Абе, кой да знае какъв е членът! За мен беше важно , че ми вдига заплатата.
             - Ех колежке, колежке! Не е едно и също, когато един работодател с някакъв си член ти вдига заплатата. Трябва винаги да сте нащрек. Защото никой не може да Ви спаси, ако сменяте члена от постоянен на срочен, особено ако е по работодателско искане, в нарушение на колективния трудов договор.

             "Водни капки"                                                 инж.Петър Дафов





 
 




Тагове:   внимание,   смяна,


Гласувай:
0


Вълнообразно


1. aidasv - До анонимен -21.10 / 05.03.2010год.Благодаря колега за изразената ...
05.03.2010 23:14
Благодаря колега за изразената позиция, но при мен има едно правило свързано с анонимността - да не взимам никакво отношение при анонимни послания, независимо за какво се отнасят. В случая предполагам, че нямате регистрация в Blog.bg и затова излизате с името на анонимен. Ваша воля, но важното е че четете постинги в блога. Замислих се за написаното и предполагам, че ще прочетете отговора ми. Ако пък имате регистрация в блога ще ми е много приятно да разменим професиоална служебна информация чрез лични съобщения. Вашият запис съм го заснимал и най - вероятно ще го споделя с някой колеги. Целта е да се работи за това за което си избран и ти е гласувано доверие.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012735
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779