Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 22:43 - Живот - най-краткия експеримент с вечността
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 1087 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 23.04.2013 20:59



Шефът уволнява секретарката си.
- Но защо, шефе? Аз така ви уважавам...
- Да, но по време на уважаването такова нещо ми лепна,
че и жена ми закачи от твоето уважение.


Катаджия спира черно Чероки:
- Направихте нарушение. Трябва да платите глоба.
Шофьорът:
- Слушай, приятел! Пари нямам!
- Лъжеш!
- Не лъжа бе! Заплатата ми е 200 лева!
- 200 лева? И караш Чероки?!
- Абе ти, какво искаш!? В казармата взимах 15 лева и карах танк
.


Попитали радио Ереван:
-Какво трябва да има на втора страница на упътването на Лада, Москвич и други подобни?
-Разписание на всички влакове и автобуси.



В социалното осигуряване:
- Казвате, че сте получили работна травма. Кой е виновен?
- Шефа.
- Каква ви е диагнозата?
- Бременност!






Тагове:   виц,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Стахотийско!!!Направо ме изпо...
01.07.2010 22:53
Стахотийско!!!Направо ме изпочупи, човече:))))Май няма да ти дадат грамотички:)))
Посмях се от сърце, балгодаря ти за чудесния постинг:)
цитирай
2. cerise - И на мен
04.07.2010 19:58
много ми хареса постинга ... :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012252
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779