Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 21:33 - Който пие зло не мисли :)
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 2560 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 27.10.2011 21:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Жена решила да отучи мъжа си от пиенето. Една вечер тя се загърнала в бял чаршаф и го разтърсила, докато се събуди.
- Коя си ти? - извикал мъжът.
- Аз съм сатаната!
- О, дай си ръката, чудовище! Аз съм женен за сестра ти!

                                                               *
Двама са в командировка и са в една стая. На последната вечер имало много къркане. На сутринта единия:
- Един на нула!
- Какво един на нула?
- Снощи като се напи - ти заспа, а аз те опънах…
След време пак заминали в командировка. Последния ден, подобно на предишния път, но другия:
- Един на един!
- Какво един на един?
- Ми снощи ти след като се напи, заспа като пън и аз те опънах и сега сме един на един…
- Абе идиот, аз предишния път само се пошегувах!!!
- Ами тогава: един на нула!
                                                              *
Мъж пита шофьора на автобуса:
- Извинете, вчера да сте намерили в автобуса една дамаджана с ракия?
- Не, но намерихме, този, който я е намерил!
                                                               *
Пияница се събужда със страшен махмурлук в компанията на двама "другари". Опипва се по джобовете и ужасен казва:
- Момчета! Вчера взех заплата! А сега нямам и стотинка…
Другите пияници му казват:
- Ами не помниш ли, снощи ги изпихме.
- Уф, слава богу, бях се изплашил да не съм ги изгубил.

Защо трябва да се разрешава пиенето по време на работа

image

1. Стимулира ходенето на работа
2. Намалява стреса
3. Подбужда по-искрени взаимоотношения
4. Намалява оплакванията от ниските заплати
5. Намалява почивките, защото можеш да работиш с махмурлук
6. Работниците казват на ръководството това, което мислят, а не това което то иска да чуе
7. Спомага за намаляване разходите за отопление през зимата
8. Поощрява съвместното прибиране на няколко служителите в една кола
9. Увеличава задоволството от работата, защото ако имаш лоша работа не ти пука
10. Премахва ваканциите, защото хората ще предпочитат да ходят на работа
11. Колежките/колегите изглеждат по-привлекателни
12. Храната в стола има по-добър вкус
13. Шефовете са по-склонни да раздават повишения
14. Преговорите за повишаване на заплатите са много по-ефективни
15. Оригването по време на събрание се оказва, че не е толкова просташко
16. Работниците работят до късно тъй като вече не е необходимо да разпускаш на бар
17. Кара всички да дават повече идеи
18. Всички са съгласни, че работата спори повече след няколко чашки
19. Премахва нуждата работниците да се напиват по време на обедната почивка
20. Увелича шанса да видиш шефа си гол
21. Поощрява отношенията с бившия Съветски Съюз
22. Помещенията на чистачките най-сетне ще влязат в употреба
23. Работниците не се нуждаят повече от кафе за да са кукуряк
24. Седенето върху ксерокса вече няма да е просташко
25. Брътвежите и неразбираемото мънкане ще са официален език


image


Тагове:   пиене,


Гласувай:
4


Вълнообразно


1. анонимен - ха-ха-много яко-
27.10.2011 22:35
лошото е,че винаги под формата на хумор се казват
много истини-поздрави
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3019237
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779