Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2012 09:22 - Добро утро
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 2732 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 16.12.2012 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Звъня и казвам:
- Скъпа, бизнеса ми фалира...
Прибирам се вкъщи, няма и следа от нея, всички парцали си взела. Голяма работа! За какво ми е жена без чувство за хумор?
 
Добро ви утро !

image  
Жена моли мъжа си:
- Гошо, печката се развали, поправи я !
- Да ти приличам на електротехник?
На другия ден:
- Гошо, мивката се запуши, отпуши я!
... - Да ти приличам на водопроводчик?
На следващия ден Гошо се прибира, печката поправена, мивката отпушена. Пита жена си:
- Кой поправи печката и мивката?
- Комшията.
- И какво поиска в замяна?
- Да му изпея песен или да спя с него.
- И ти коя песен му изпя?
- Да ти приличам на певица???

image
Посетителка в секс-магазин дълго разглежда щанда с вибраторите.Накрая пита:
- Извинете, а къде Ви е пробната?

image
Обичам когато жената взима инициативата в свои ръце. А най- обичам когато вземе инициативата в устата си...

image  
- Зашщо мъжете имат член?
- За да имат някакъв шанс да накарат жените за малко да млъкнат...

image Мъжка компания. Хвалят се :
- Вчера през нощта
- три пъти! На сутринта ми каза, че съм най
- добрия.
- А аз пет пъти! На сутринта ми каза, че никога не е била с по
- добър...
- А пък аз един път само!
- А на сутринта какво ти каза?
- Каза ми да не спирам!

image

Мъж се върнал късно вечерта от едномесечна командировка. Както си влязъл и се метнали с жената в леглото и ..последвал бурен секс, бурен оргазъм.
Чува се вик от съседите:
- Аре по-тихо моля! А!? Вече 5-ти ден от Вас не може да се спи.


image


Тагове:   забавление,


Гласувай:
9



1. graucho - Поздравления
16.12.2012 10:10
И за картинките и за вицовете. Добре е да се позабавлява човек по този начин, вместо да си чупи крайниците на вън.
цитирай
2. aidasv - Навън заледено
16.12.2012 11:18
Вкъщи с вино и мезета е заредено!
Е не при всички е така, но поне вино да има за да се сгряваме през снежната зима! Мезетата само могат да предизвикат по-бързо свършване на виното, а оттам и да стоим на студено - не ги щем :):):)
цитирай
3. gocho52 - Ама...
16.12.2012 13:47
как пети ден,бе?...
Нали той бил в коман...аха.
цитирай
4. aidasv - Много са закъснели със уреждането на .....
16.12.2012 14:05
25 дена се убеждавали и 5 дена се наслаждавали /абе направо ....... /
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3019992
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779