Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2011 23:33 - с.Козловец - самозадоволяване с многогодишни растения и още нещо :)
Автор: aidasv Категория: Други   
Прочетен: 2973 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 28.03.2011 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image image image image image image image image image                                                image                              image  
image image На здраве!
image 

Господин Министър-председател,

Вие ежедневно се налага да решавате въпроси-казуси от най-различно естество с вашия екип от министри и всичко което решавате касае най-вече нас, тук живеещите в Р.България.

Нещата от нашето ежедневие не са свързани само с отглеждане на картофи, явно това го правят много хора и то поради различни причини – по-качествена стока, косвено подпомагане на семейния бюджет и ред други.

Хората ги касаят ето тези нища:

1. Заплати и пенсии -> BG - ES!
2. Стоки и услуги -> BG - ES!
3. Стандарт на живот -> BG - ES!

4. И всичко останало -> BG - ES!
5. И т.н. !?

По време на управлението на държавата от Министър-председателя преди Вас имаше "заповеди" за уволнение на правителството, в които нагледно се изтъкваше „Аз съм европеец”.

Като се разгледат посочените по-горе пет неща, които касаят абсолютно всички нас: работници и служители работещи във всички сфери, бизнесмени, синдикати, правителство, всеки от нас може да си зададе въпроса, дали "Аз съм европеец"

 Господин Министър-председател възможно ли е и ние да сме европейци, но не само на теория, а и на практика?

             image
        
        
image
Е аз не съм европеец и няма и как да бъда!
image





Тагове:   село,


Гласувай:
12


Вълнообразно


1. zaw12929 - хубави предложения. . . кой ни сл...
28.03.2011 22:12
хубави предложения... кой ни слуша...ох...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012750
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779