Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2012 21:27 - Неканени посетители при Славимир Генчев
Автор: aidasv Категория: Други   
Прочетен: 1832 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 21.02.2012 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageСлавимир Генчев   Домъкна се Кризата вкъщи, омете всичко, още иска.
- Няма - разперих ръце. - И в хладилника няма, и в мазето няма, и на тавана няма!
- Дай тогава пари за такси и си тръгвам - вика ми.
- Няма пукнат лев - обръщам джобовете аз.
- Продай книги - вика ми оная нахалница, - я глей какво си ги накачулил!
... - Никой не купува книги - рекох унило - Всички продават!
Като ме изгледа презрително, Кризата се фръцна и се омете, тръшкайки вратата.
Малко след това дойдоха сметките за парно и ток.
 


Тагове:   НЕКАНЕНИ,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012568
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779