Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2013 11:22 - Ето как може да проверите дали GSM-ът ви се подслушва
Автор: aidasv Категория: Други   
Прочетен: 1956 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 28.04.2013 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Novini.bg

26.04.2013 | 08:11

Трябва да наберете определена комбинация

image

Има един много прост метод да установите дали мобилният ви телефон се подслушва. Трябва да се набере комбинация *#06#. На дисплея ще се появят цифри.

Това е серийният номер на мобилния ви телефон, неговият т.нар Imei. Цифрите на дисплея обаче трябва да са точно 15. Ако има и с една повече, това означава, че към телефона ви е прикрепено друго записващо устройство.

Обикновено при "слушани" телефони цифрите са 17, 18 или 21. Най-новите подслушвателни устройства, внесени преди 8-9 месеца, преодоляват този проблем, но по-старите каквито се ползват масово в България се провалят при този тест.

www.novini.bg/news/


Angel Dakov Проба *#06# и какво излезе - на мобилния телефон на съпругата ми и на единия от моите мобилни телефони се появиха 15 цифри, а на втория ми мобилен телефон, който се ползва и служебно не се появи никаква цифра. Сменях картите на два от телефоните и резултат за въпросния телефон пак същия, а на другия телефон показва сериен номер с различни карти еднакви цифри. По всяка вероятност въпросния телефон е без сериен номер - !? image image



Тагове:   Ало,


Гласувай:
5



1. furiika - направих си проверка,
28.04.2013 09:57
но не ми излизат никакви цифри...
цитирай
2. aidasv - 1. furiika И на мен не ми излизат никакви цифри!?
28.04.2013 20:28
Проба *#06# и какво излезе - на мобилния телефон на съпругата ми и на единия от моите мобилни телефони се появиха 15 цифри, а на втория ми мобилен телефон, който се ползва и служебно не се появи никаква цифра. Сменях картите на два от телефоните и резултат за въпросния телефон пак същия, а на другия телефон показва сериен номер с различни карти еднакви цифри. По всяка вероятност въпросния телефон е без сериен номер !?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3019715
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779