Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2010 20:09 - Аз интернет потребителя, моя компютър "Пентиум" - израза "мамка му и компютър" и възможността да стана агресивен потребител !?
Автор: aidasv Категория: Новини   
Прочетен: 1215 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.09.2010 20:16


Моят компютър напоследък вместо да ми доставя удоволствие от работата която върша с него започна да ме кара по-често да гледам видеоклипчето
"агресивен потребител".  Лошото е, че с забиването си напоследък се налага да употребявам и израза "мамка му и компютър" чакайки да заработи нормално. И всичко това при положение, че не малко време прекарваме заедно - естествен и изкуствен интелект.


image

Но как да стана и аз
"агресивен потребител" т.е. да стрелям срещу машината която ми върши работа, макар и с проблеми?  НЕМОГА-!!!!




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012385
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779