Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 22:11 - Салам, може и да си голям, но аз няма да те ям !!?!!
Автор: aidasv Категория: Рецепти   
Прочетен: 2512 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 26.01.2013 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Салам, може и да си голям, но няма да те ям!
Салам, в себе си нещо ти си скрил, което аз не съм платил!
Салам, не знам дали си със стандарт "Стара планина",
но като те гледам си за стандарт "Дунавска равнина"!

Салам, защо така ме изненада,
че накара апетита ми да страда!
Салам, каква е тази моя орисия
да пия само ракия с туршия!
          Салам, за теб аз пари броих и този стих ти посветих! image
Баба разказва на внучето си за времето на блокадата на Ленинград. . . Внучето пита:
- Ама верно ли не е имало хляб по времето на блокадата?
- Нямаше, нямаше. . .
- Е вие к"во, маслото направо на салама ли го мажехте?

image

                           image





Тагове:   салам,


Гласувай:
6



1. yotovava - ай стига бе!!!
25.01.2013 22:16
Ставам вегетарианка.
цитирай
2. hloris - пльок:DDD
26.01.2013 00:17
а аз попаднах на някакви пилешки кремвирши,които и мацата ми не
иска да ги яде...
Ама одата за салама си я бива,за разлика от него.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3019567
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779