Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 07:34 - Избори 2009 - 24.07.2009 / 7
Автор: aidasv Категория: Технологии   
Прочетен: 526 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.07.2009 18:40


Избори 2009
Борисов към сините: Стига номерца, ще върна мандата! 23.07.2009 22:43

Цялата драма – заради бившия сътрудник на ДС Божидар Димитров
 
image

 

 

Бойко Борисов призова Синята коалиция да забрави лицемерието. 

В интервю за bTV бъдещият премиер коментира сложната ситуация около участието на проф. Божидар Димитров в правителството и възможността историкът да не бъде подкрепен от Синята коалиция:

Това е лицемерие от тяхна страна, защото в техните правителства и парламенти, в които са участвали СДС, имаше много агенти. От три години Божидар Димитров е до мен и когато аз се „биех” в София с Татяна Дончева, с Бриго Аспарухов, Божидар Димитров стоеше до мен и ме подкрепяше. И в Общинския съвет като общински съветник и навсякъде.

Това са номерца  

И той сега изкара повече гласове като мажоритарен кандидат, отколкото Синята коалиция. Така че, лицемерието в случая да го забравят, ако искат да работим заедно.

Борисов дори заплаши:

Ще им върна мандата и да отидем на нови избори, щом мислят отсега да почват с номерцата си. Защото това са номерца.

Още по темата
Божидар Димитров – отговорник за българите зад граница

Сините неприятно изненадани от министър Божидар Димитров

Знаят, че Божидар Димитров ми е приятел, знаят, че му вярвам. От три години съм обявил за неговото досие, че знам какво пише в него. Давам му една канцелария в Министерски съвет, министър без портфейл.

Dnes.bg припомня, че в четвъртък от Синята коалиция предложиха министрите да се гласуват поотделно.

Когато става дума за Божидар Димитров, той няма да получи нашата подкрепа, подчерта Мартин Димитров.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3021436
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779