Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 23:24 - Лятната отпуска свърши, а на мен не ми се прибира
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 07.09.2012 14:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Лятната отпуска свърши,
а на мен не ми се прибира,
е няма да вървя под звездите
с песента на щурците.


image

  imageimage image image image image image image
image image










Лято 2012 - www.snimka.bg/



По-интересното е, че когато стане студено и сняг завали ще има снимки,
и видео клипа на
MOTEL KAZACITE
  с песента на Роксана Белева
ще може да се върти.




...




Тагове:   лято,


Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012464
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779