Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 00:07 - Това не е за вярване
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 1142 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 20.06.2013 00:17


                    image     В час по биология се задава въпрос:
- Кажете ми деца, знае ли някой, защо калкана е сплескан?
Всички деца мълчат, само Иванчо вдига ръка.
- Кажи бе, Иванчо.
- Ами госпожо, калкана е сплескан, щото го е таковал синия кит.
- Марш веднага навън, а утре да дойдеш с баща си! - изгонила го учителката.
Отива на другия ден бащата и учителката го подхваща още от вратата:
- Как може, такова безсрамие, знаете ли какво ми каза вчера вашият син?
- К`во ма?
- Ами аз го питам защо калкана е сплескан, а той ми отговаря: "щото го бил таковал синия кит"!
- Ами че не е ли така? Ти като знаеш толкова, я ми кажи защо на рака са му изцъклени очите и върви назад?
- Ами не знам.
- Щото е бил там и е гледал, затова.
                                              
Синият кит е видморски бозайник от семейство Ивичести китове. Той достига дължина от 30 метра и маса от 120 тона и е смятан за най-едрото животно, живяло някога на Земята. image




Тагове:   забавление,


Гласувай:
2



1. furiika - хаха:)))
21.06.2013 11:41
яко, хареса ми:))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3019487
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779