Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2012 23:50 - Интересна история – няма да повярваш
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 711 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 05.06.2012 23:52


image
В съдебната зала:
Съдията казва:
„Нека влезе обвиняемият“
влиза един човечец и заразказва:
„Ами господин съдия, прибирам се аз от работа и намирам жената гола в леглото. Търся навсякъде, ама никой  не намерих. Гледам прозореца на кухнята е отворен и някакъв тип долу бяга по къси гащета…… и без да му мисля метнах хладилника върху него!“
съдията казва:
„Нека влезе потърпевщият“
влеза един човек с гипсиран крак и казва:
„Ами господн съдия, аз всяка вечер си бягам за здраве…. и както си бягам под прозореца на подсъдимия гледам един хладилник пада върху мен“
съдията казва:
„Нека влезе свидетелят!“
влиза един човечец целия очукан и гипсиран, в инвалидна количка и казва:
„Ами стоя си аз в хладилника и……….“


image

image

image


Много Смях Вицове и много смях със специално подбрани вицове


Тагове:   история,


Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3022699
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779